.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نمایشگاه هفته مهارت و کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحر فه ای استان مازندران رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای مازندران از افتتاح و برگزاری نمایشگاه هفته ملی مهارت و کارآفرینی استان مازندران صبح فردا دوشنبه 5/5/94 ساعت 9 صبح با حضور استاندار مازندران، نمایندگان، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران صنایع استان در محل نمایشگاه دایمی استان مازندران با عنوان مهارت، صنعت و اشتغال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

وی ضمن اعلام این نکته که هفته مهارت با عناوین خاص از سوم مردادآغاز وتا نهم مردادماه سال جاری ادامه می یابد گفت: جشنواره کارآفرینی وترویج آموزش های فنی و حرفه ای باهدف توسعه وارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از طریق ایجاد گفتمان اجتماعی برگزار می‌شود.

دکتر گرزین ادامه داد: از دیگر اهداف جشنواره،آموزش زنده در محل نمایشگاه، هدایت و فراگیرکردن هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف و ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل آموزش فنی وحر فه ای یکی از شاخص ترین برنامه های امسال جشنواره کارآفرینی ومهارت را برپایی نمایشگاه بزرگ استانی با عنوان مهارت،صنعت،اشتغال دانست و بیان داشت: این رویداد مهم در نمایشگاه بین المللی قائمشهر با 65 غرفه در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با حضور مراکز آموزش فنی وحر فه ای،آموزشگاههای خصوصی،مراکز علمی کاربردی فنی و حرفه ای،کارآفرینان و نخبگان مهارتی و بویژه صنایع وصنوف برگزار که در این نمایشگاه آموزش زنده برگزار می شود زیرا مراکز آموزش فنی و حرفه ای با تمامی امکانات و تجهیزات کارگاهی در این نمایشگاه حضور می یابند.

رضا گرزین اظهار داشت:برگزاری همایش های تخصص و آموزشی، برگزاری دورهای کوتاه مدت گذر مهارت ((workshop،آموزش کار با دستگاههای فنی،تولید و فروش محصولات از جمله اتفاقات مهم در این نمایشگاه است.

وی گفت: این نمایشگاه از 5 الی 9 مرداد از ساعت 17 لغایت 22 آماده بازدید شهروندان مازندرانی و تمامی هموطنان می باشد تا با گوشه ای از فعالیت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای آشنا شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.328 seconds.